Qui no Passa. Llegenda 2a. / «Qui no Passa». Leyenda 2ª

Era l’any 1646, La pesta arribava a l’illa de Menorca. Ciutadella veia com als
seus petits carrers els veïns morien a causa de l’epidèmia. El panorama era terrible. Cap al tard es podien sentir les rodes del carruatge que venia a recollir els morts per portar-los a les afores de la ciutat i així evitar els contagis.
Però passava per tots els carrers? NO. Hi va haver un carrer on el carro no va passar i de
aquí el seu nom «Qui no passa» (acompanya foto)

Per anar a visitar-la, li aconsellem que es perdin per tots els meravellosos carrerons que té Ciutadella, que us transportaran a una altra època, sens dubte.
Molt a prop trobareu un bar que es diu «Bar del pollo» (acompanya foto) on es mengen unes tapes molt bones: pop, musclos, calamar … res a veure amb el seu nom. Els seus cambrers simpàtics.
Ciutadella, la població més oest de Menorca, anomenada anteriorment Jamma, Minerva, Lamo, lamona, Medina Minurka, Nura, depenent dels diferents pobladors que tenia.
Bubbi Charter Menorca, lloguer d’embarcacions

                                      ________________________

Era el año 1646, La peste llegaba a la isla de Menorca.  Ciudadela veía como en

sus pequeñas calles los vecinos morían a causa de la epidemia. El panorama era terrible. Al atardecer se podían sentir las ruedas del carruaje que venía a recoger los muertos para llevarlos a las afueras de la ciudad  y así evitar los contagios.

¿Pero pasaba por todas las calles? NO. Hubo una calle en la que el carro no pasó y de ahí viene su nombre “Qui no passa” (acompaña foto)

Si desea ir  a visitarla, le aconsejamos que se pierdan por todas las maravillosas callejuelas que tiene Ciudadela, que os transportarán a otra época, sin duda.

Muy cerca encontrará un bar que se llama “Bar del pollo” (acompaña foto)  donde  se comen unas tapas muy buenas: Pulpo, mejillones, calamar …nada que ver con su nombre. Sus camareros simpáticos.

Ciudadela, la población más oeste de Menorca, llamada anteriormente  Jamma, Minerva, Lamo, Lamona, Medina Minurka, Nura, dependiendo de  los diferentes pobladores que tenía.

Bubbi Charter Menorca,  alquiler de embarcaciones.

Imagen

Un comentario

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s